Ремонт ГЕНЕРАТОРІВ

Ми здійснюємо діагностику, ремонт, обслуговування автомобільних генераторів.

ВСІ МАРКИ АВТО.

У 2014 році ми відкрили майстерню для зняття-установки стартерів та генераторів! Ремонт стартерів виробляють кваліфіковані майстри, ґрунтуючись на сучасні знання та технології!

Послуги

Ціна

Діагностика генератора легкового автомобіля з розбиранням та збиранням

250 грн

Діагностика генератора вантажних автомобілів і спец. техніки з розбиранням та збиранням

350 грн

Ремонт генератора

від 300 грн

Ремонт генератора : типу-автобус (великий генератор) вантажних авто та спец. Техніки

від 400 грн

Заміна колектора

200 грн

Заміна щіток на реле напруги

150 грн

Заміна шківа на генераторі

100 грн

Ремонт ротора (генератор до 80А) – перемотка

від 1150 грн

Ремонт ротора-спеціальні роботи (відновлення різьблення валу якоря, наварка, проточка, відновлення цілісності валу якоря)

350 грн

Ремонт діодного мосту

250 грн

Мийка агрегата

від 100 грн

Зняття з автомобіля генератора

50-150 грн

Додаток до прайсу

Заміна комплектуючих стартера або генератора, що вийшли з ладу – ціна погоджується до ремонту.

Гарантійний термін зберігання агрегатів після ремонту або діагностики: два тижня. Через чотирнадцять днів, агрегати утилізуються і вартість не повертається.

Спеціалісти нашої компанії здійснюють професійний ремонт виключно на спеціалізованих стендах. Якщо його проводити не доцільно, ми пропонуємо обміняти стартер чи генератор на відновлений чи новий агрегат.


Уточнити та зробити замовлення

Професійний ремонт генератора авто з попередньою діагностикою на спеціальних стендах – послуга від нашої спеціалізованої майстерні. Замовити її недорого ви завжди можете у м. Бровари за найдоступнішою вартістю.

Яка роль генератора в автомобілі?

Генератор двигуна внутрішнього згоряння – пристрій, який перетворює механічну енергію, що виникає завдяки обертанню колінвала двигуна, на електричну. Роль генератора у роботі двигуна як механізму важко переоцінити.

Під час роботи двигуна він заряджає електричною енергією акумулятор та запитує нею пристрої та вузли автомобіля. Це електроустаткування всім знайоме:

  • фари та габарити;
  • бортовий комп’ютер;
  • стартер;
  • медіасистема;
  • система кондиціонування;
  • освітлення салону тощо.

Всі ці системи дуже важливі, тому наявність безперебійного джерела живлення транспортного засобу є принциповою.

Генератор постійно взаємодіє з акумуляторною батареєю, і обидва ці елементи відповідають за живлення автомобіля. Акумулятор задіюється для запуску стартера при вимкненому двигуні, а генератор починає працювати вже при працюючому двигуні. Генератор приводиться в рух ременем допоміжних агрегатів (кленовим ремнем).

Діагностика та ремонт генераторів передбачають перевірку стану всіх компонентів з одночасною реставрацією або повною заміною зношених елементів. Для цього генератор необхідно розібрати на деталі, що потребує професійного підходу та наявності відповідного обладнання.

Конструкція генератора – що може вийти з ладу?

Метою генератора є перетворення механічної енергії двигуна автомобіля на електричну енергію підтримки рівня заряду акумулятора. Основними компонентами генератора є ротор та статор.

Ротор є «робочим колесом» – елементом, що обертається всередині статора. Статор має обмотку із мідних проводів. За вироблення електроенергії відповідає ротор з механічним приводом, що рухається шківом, що рухається в магнітному полі, створюваному статором. Регулятор напруги відповідає за контроль рівня напруги, що виробляється в генераторі і подається на акумулятор.

Одними з найважливіших елементів генератора є щітки, функція яких полягає в підтримці електричного зв’язку з ротором-колектором, що обертається. Згодом щітки зношуються, тому втрачають контакт із колектором і перестають виконувати свою функцію. Крім того, можуть зношуватися підшипники в генераторі або шків, що передає потужність від двигуна автомобіля через клиновий ремінь.

Регенерація та ремонт генератора – як вона протікає?

Ремонт автогенератора – досить складний процес, який потребує досконалого знання як конструкції цього елемента, а й принципів його роботи. Крім того, необхідна наявність відповідного обладнання та інструментів, які складно знайти у звичайному гаражі.

Першим кроком у відновленні генератора є зняття цього компонента з автомобіля. Фахівці нашої майстерні від’єднують електричні дроти та знімають приводний ремінь. Потім майстри перевіряють стан самого корпусу генератора на наявність пошкоджень і зносу.

Наступний етап – демонтаж корпусу. Відкривши його, фахівці знімають підшипник із ротора. Компоненти всередині генератора необхідно очистити, щоб можна було перевірити їхній стан. Після перевірки окремих компонентів слід замінити зношені чи пошкоджені елементи новими. Найчастіше замінюються підшипники та щітки.

Частою причиною виходу з ладу є зношування колектора, який при сильному ступені зношеності можна спробувати відновити за допомогою шліфування наждачним папером або точенням на токарному верстаті.

Також слід перевірити, чи не зношені гнізда підшипників. У цьому випадку підшипники будуть встановлені надто вільно та не зможуть зберігати правильне положення під час роботи. У такій ситуації слід подбати про те, щоб правильно посадити підшипник у корпус, наприклад, накочувавши корпус або приклеївши підшипник.

На цьому етапі корпус генератора можна піддати піскоструйному очищенню і пофарбувати. Після збирання генератора цей елемент встановлюється на своє місце, і до нього підводиться новий клиновий ремінь. Далі залишається лише правильно підключити електричні кабелі та перевірити роботу генератора.

Замовити зворотний дзвінок

    Ваше ім'я (обов'язково)

    Ваш номер телефону (обов'язково)

    Захист від ботів та спаму.